Teelekese seiklused

Wednesday, March 26, 2008

Ega tali taeva jää

Tänane tööle sõit pakkus nii mõndagi adrenaliinihuvilistele. Kasutades asendit kaks-kätt-roolil, tänasin lumevalle ületades veel Jumalat veojõu kontrolli ja abs piduritega auto üle. Ega nelikvedu ja kõrge põhi ka täna halba ei oleks teinud, aga nende jagamisel on Jumal millegipärast koonerdanud. Ega kõik ei saagi saia. Soojas autos oli küll tunduvalt meeldivam istuda kui külmas trollis, aga asi millega ma ei arvestanud, oli et mu kesklinna parkimiskoht on põlvini lumes. Kui kaubamajast mööda sõites tundus, et olen juba õnnelikult pääsenud, siis parkima sõitmine vajas hooga tagurpidi käigu ja hooga gaasi vajutamise vaheldumist. Sinna kuskile põlvini lumme ma maandusin, mitte küll ideaalselt pargituna, aga ümber parkida polnud ka võimalik. Ning sinna ma ilmselt kuni lume sulamiseni jään ja koju sõidan bussiga.

Ühtegi sahka ma tee peal ei näinud ja naiivne lootus, et suured teed vast ikka on puhtad, ei ole seda ka suurima kujutlusvõime juures.

3 Comments:

  • At 3:06 PM, Anonymous Anonymous said…

    Vahepeal saab ette võtta hulljulgeid ekpeditsioone läbi lume, et autot käia vaatamas...

     
  • At 9:25 AM, Anonymous Anonymous said…

    Mina jalutasin eile mõnuga tööle ja vaatasin ukerdavaid autosid. Õhtul läksin ka oma autost mööda, mida kattis ilus lumevaip ja mõtlesin rõõmuga, et näe jälle ei pea pesulasse minema.
    Alo

     
  • At 5:02 PM, Blogger Unknown said…

    Mis mõttes tänavad olid lumised?
    Sa siis Tallinna linnavalitsuse pressiteadet ei lugenud - kõik vähegi suuremad tänavad on lumest puhtaks roogitud.

    Ei maksa ronida sellistele pisikestele teekestele nagu Mustamäe tee või Ehitajate tee või Toompuiestee. Nende nimigi juba ütleb, et need pole mingid õiged tänavad. Ja Savisaare auto alune oli ju ilusti lumest puhtaks pühitud. :p

     

Post a Comment

<< Home