Teelekese seiklused

Wednesday, March 19, 2008

ST-Teele

Sporditüdruk olen viimasel nädalal olnud, isegi XDreami kapten oleks hetkel minuga rahul. Peale treeningpäeviku raamatu saamist, olen usinalt seda täitnud.
L 10 km toaratast + 1 km ujumist
P 20 km toaratast
E 10 km toaratast
T 30 min jooksu + 1 km ujumist
K 90 min spinningut

See viimane tegi tagumiku nii haigeks, et homme võtan puhkepäeva ja magan kodus.

Aga kilo olen alla saanud trennidega, nüüd peab Alo kilo juurde võtma. Programmi 'mina suveks saledaks, Alo suveks paksuks' kohaselt on mul veel miinimum 4 kilo alla võtta, max 10, umbes 7ga oleksin ma ise väga rahul. Dieedi ideid on kellelgi?

Tunnistage ausalt üles, kes varastas meie külmkapist pestokastme ära, mul olid sellega suured plaanid :(

1 Comments:

  • At 2:13 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ma olen siis küll vist käppadega rull kui 10 kg juurde pean võtma (pigem vist nagu Kristjan Kasearu pärast sõjaväge), nii et pea hoogu Teele.
    Alo

     

Post a Comment

<< Home