Teelekese seiklused

Monday, October 29, 2007

Börsihai

Teist aastat järjest osalen LHV virtuaalses aktsiamängus. Alustatakse 12 000 euroga ja iga päev saab tuhat juurde. Eelmine aasta ruulisin mängus Snaige ja Shiauliai Bankasega, see aasta Balti aktsiaid ei osta. Eelmine aasta samal ajal oli Balti turg väga aktiivne ja sain korraliku kasumi ka ainult nendega. Hetkel on mu portfellist üle poole Pfiseri aktsiat, kogemata ostsin topeltkoguse ja ühe tehingu tühistamine ebaõnnestus. Olen endiselt patrioot ravimifirmadele. Lisaks ostsin Cisco-t, mis peaks olema üks USA tehnoloogia firma, nimi tundus tuttav, ostsin neid ka vist eelmine aasta.

Kõige ebaõnnestunum tehing on mul aga Risto soovitusel ostetud Ericssoni aktsia, tundub, et ta vist tahtis saboteerida mu portfelli. Kui Pfiser on ootamatult palju tõusnud, siis Ericsson muudkui langeb. Ja maha ka ma ei raatsi teda müüa, ehk homme tõuseb. Ootel tehinguna on hetkel ootamas Oracle aktsia, sest nende toode mulle lihtsalt meeldib. Pole ilmselt küll parimad viisid aktsiaid valida, samas olen nädalaga juba ~200 euri plussis omadega, 200-300 koha vahepeal (üle 800 osaleja hulgas) ja õnneks ei käi mäng päris rahaga.

Päris rahaga sõlmisin hoopis LHV Kogu Maailma fondi investeeringu püsikorralduse, ei viitsi püsivalt mina nende aktsiatega sehkendada, las seda teevad need, kes seda päriselt oskavad.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home