Teelekese seiklused

Wednesday, March 19, 2008

Peame Kerli Delloga soenguvõistlust

Teate seda Terevisiooni uudiste lugejat. Ma ei tea, kas ma kujutan seda endale ette, aga mulle tundub, et me oleme välimuselt sarnased. Vahel on üks veidi blondim, teine veidi pruunim. Kui mina tuka lõikasin omale, lõikas tema ka kohe. Kui mina hakkasin tukka välja kasvatama, ilmusid ka tema juustesse klambrid. Mina värvisin juuksed pruuniks, aga tema.... Tema lõikas vastulöögina tuka uuesti ette ja peab tunnistama, et see sobib talle väga hästi. Peaks vist ka uuesti tuka lõikama.

1 Comments:

  • At 2:12 PM, Anonymous Anonymous said…

    Mulle on alati arusaamatu, mida tähendab väljend tukka ette lõikama. No kuiddas saab midagi ette lõigata, maha saab lõigata. Ja siis veel väljend juurdelõikaja...
    A

     

Post a Comment

<< Home