Teelekese seiklused

Tuesday, March 25, 2008

Lõpuks ometi

... leidsin ma omale käekoti, mis vastab mu seatud hinna-kvaliteedi-värvi-suuruse-kaubamärgi suhtele (peamiselt küll hinnatasemele). Moepolitsei oli kindlasti juba ammu lootuse kaotanud mu roosa käekoti ja punase mantli koos kandmise lõppemise osas, aga näe, homsest on sellel lõpp. Sai soetatud omale uus must käekott. Eelmine andis otsad SEB kingitud tassi tõttu. No ma ei saanud ju mingi roheline karp käes mööda linna kõndida ja surusin selle tassi kotti, nii et kott rebenes ja parandada enam ei saanud. Moraal: ära võta vastu mõttetuid tasuta asju, need võivad lõpuks kalliks maksma minna. Eelmise lemmik-koti vastu uus kahjuks siiski ei saa, aga võtan ta siiski omaks. Naiste elu on ikka keeruline.

5 Comments:

  • At 8:07 AM, Anonymous Anonymous said…

    Statistikahuvilisena küsiks, et mitu kotti ja kinga sul on? Ja lemmikkingade juttu ei taha enam kuulda, esiteks oli need omale võtnud kapiloom ja teiseks viskasid need minuteada pärast aastapikkust otsimist ja leidmist lihtsalt minema.
    Alo

     
  • At 9:04 AM, Blogger Teeleke said…

    Käekotte, mida aktiivselt kasutan, on 3: roosa, hele ja nüüd must. Mitte-aktiivselt kasutatavaid on vast sama palju. Kingade kohta igaks juhuks sõna ei võta, igal juhul on neid pigem alati puudu kui liiga palju.

     
  • At 3:03 PM, Anonymous Anonymous said…

    Peab tunnistama, et olen üritanud kingi üle lugeda, aga neid on nii palju, et läheb segamini. Loen osa ära, keerad selja ja juba on nad lugemata kingade hunnikus jne.
    Nime ei julge avaldada

     
  • At 9:20 AM, Anonymous Anonymous said…

    Kas veel mõni anonüümne kingahoolik tahab pihtida? Kui mõtlema hakata, siis mul on 2 paari töökingi ja üks nn botasking vabaks ajaks, sellest piisab. Ja kott on ka üks ja ainumas, kui kilekotte mitte arvestada :-)
    Alo

     
  • At 7:39 PM, Blogger Melwood said…

    Ahsoo, Alo, Sa ilmselt vihjad minule? Olgem ausad, kotte on mul kuskil 15, millest kasutan pidevalt kuskil viite (vastavalt hooajale erinevaid), aga kingi ei viitsi ma üle lugeda. Tean, et saapaid on kuus paari. Ma arvan, et kingi kuskil üle kümne (või äkki juba 15? ..... paari, paari muidugi, mitte tükki!!!!)ja siis veel ka tossud.
    Ja siis ma käisin täna veel ka Vivian Vau kingasalongis ja vestlesin (seekord õnneks ainult vestlesin) Vivianiga uuest kollektsioonist. Oi, kuidas tahaks sealt midagi.

     

Post a Comment

<< Home