Teelekese seiklused

Tuesday, April 08, 2008

Ma pole igual

Üldiselt pole ma kaubamärkide-pede ega -kummardaja, ostan seda, mis on odav ja oki väljanägemisega (välja arvatud jalanõud). Nüüd aga olen leidnud omale kaubamärgi, mille poes võiksin osta peaaegu iga eseme. Ma usun, et esmamulje ja riietus räägivad inimese kohta nii mõndagi ja see kaubamärk väljendab suht täpselt mu loomust.

Kahjuks Eestis müüb Desiguali ainult Kaubamaja noorteosakond. Seda enam olin kui paradiisis Barcelonas, kus minu päralt oli terve suur pood.

Lisaks endale olen sellesse kaubamärki riietanud ka lähedal olevad meesterahvad Risto ja Meeliku. Millegipärast Kaubamaja toob rohkem sisse meeste kaupa kui naiste oma.

Tee endale ise Desiguali särk:
Variant 1. Pane pesumasinasse koos ühe valge triiksärgiga mitmeid värvilisi riideid. Tulemus peaks olema näha peale paari tundi ühispesu.
Variant 2. Anna mõnele lapsele kätte paar eri värvi tekstiilimarkerit ja valge triiksärk. Tulemus peaks näha olema suht koheselt.

Üritasin asjatult Tanelile poes selgeks teha, et ei ole ju liiga värviline :)

4 Comments:

  • At 9:55 AM, Anonymous Anonymous said…

    Üsna hämmastav, aga sattusin oma nädalavahetuse poerännakul täpselt sama kaubamärgi peale ja üldises igavuses oli see ainuke, mille eest ei oleks kahjuks kõva pappi välja käia. Jäi siiski ostmata.
    Alo

     
  • At 9:10 PM, Anonymous Anonymous said…

    Seekordset sissekannet lugedes lendasin kohe peale tööd kaubamajja, et nimetet kaubamärk üle vaadata. Mitte, et ma endale midagi oleks soovinud. Eks aimata oli, et see kaubamärk nagu Hispaania kaubamärgid ikka vaid miniatuursetele inimestele riideid teevad. Mulle meeldib lihtsalt asjadega kursis olla. Nagunii olen ma noorteosakonna jaoks liiga vana.
    Ootan igatahes, et Alo ka ostuni jõuab ja järjekordne palmidega särk meid kõiki peagi rõõmustab.

     
  • At 5:12 PM, Anonymous Anonymous said…

    sry, aga palmid ei ole küll minu teema

     
  • At 2:20 PM, Anonymous Anonymous said…

    People should read this.

     

Post a Comment

<< Home