Teelekese seiklused

Tuesday, April 01, 2008

Kiida teenindajat

Olen viimasel ajal saanud mõne väga hea teeninduse osaliseks. Kiidame siis avalikult.

1. Eagle Vision prilliäri. Annan neile andeks mu eelmiste prilliklaasidega jokutamise ja nende silmaarsti oskamatuse mulle õigeid prille määrata ning mu silmade nõrgenemise mitte ära tabamise. Seekordsed prillid on super head ja nende soovitused igati asjakohased. Lisaks üllatasin nad lubatust kiirema tegutsemisajaga. Prillid on küll imenatuke ühelt poolt viltu, aga nad lubasid need sirgeks väänata, kui ikka häirima hakkab.

2. Mustika videolaenutus. Lisaks sellele, et mul pole kunagi kliendikaarti kaasas ja nad ikka ei küsi tagatisraha, saan ma ka alati oma templid hiljem kätte kui küsin. Usalda klienti. Hetkel kehtiv soodushind ruulib ka.

3. Mack söögikoht Tartu maanteel. Tere-head aega, kuidas maitses, kiire teenindus, tulge jälle tuleb neil välja täitsa loomulikult ja ei kõla grammigi pealetükkivalt.

4. Lounge 8. Teenindus sõbralik, aga põhilised punktid saab linna parimate smoothide eest.

Otseselt häbiposti ma ei riputaks kedagi. Aga Deja vu-sse ei taha enam mõnda aega minna, kuna juba uksel olid nad ülbikud. Eelmisest korrast küll samas väga head mälestused.

Lisatud: Tänane päev lisas veel 2 väga head teenindust.

5. Poleabout kepikõnni varustuse internetipood. Ei pea sealt tingimata ostma kõnnikeppe (kuigi neid võib ka), müüakse ka tavalisi spordikindaid näiteks. Minu tellitud kindad aga olid laost otsa saanud. Nende poolt saadetud e-mail oli tõeliselt mõnus ja personaalne, nagu ei tulekski anonüümsest internetipoest. Tekitatud segaduse tõttu lubasid mulle lisaks teistele kinnastele saata mulle ka kingituse ning kui vaja tuua kindad ise koju. Tunne oli nagu oleks ma nende ainus klient, et neil nii palju aega oli minuga meile vahetada.

6. Stockmanni ilusalongi juuksur Liisi. Ma isegi ei tea, miks ta mulle alguses kohe nii meeldima hakkas, et tema juurde käima jäin. Arvestades aga minu käikude kaootilisust ei arvanudki, et tema mind mäletab (olen käinud ka 2-3 korda). Täna aga mainis ta kohe ära mu muudetud juuksevärvi, ise oli ta küll sama teinud ning lisaks drastiliselt soengut muutnud, nii et vastupidiselt oli minul raskusi tema ära tundmisega.

4 Comments:

  • At 12:54 PM, Anonymous Anonymous said…

    Minu lemmikteenindus on Eha kino Maxima - kassiir ei suhtle sinuga, ei vaata sulle otsa, ei hinda sinu oste kuuldavalt ja ei räägi tegelikult üldse. Kuigi kaubavalik on nõrk, siis on seal linna parim virsikumahl (hetkel ka kasemahl).

     
  • At 1:37 PM, Anonymous Anonymous said…

    Mina sain täna šokiteeninduse osaliseks, kui mulle saabus kõne mobiilile, kus kena daam teatas, et ma olen ostnud lennupilteid Tallinn-Rooma, Rooma-Tallinn vastavalt kuupäevadeks x ja y (x on u 2 nädala pärast). Kinnitasin tema sõnu!
    Siis daam ütles, et ta annab teada, et lennu stardiaega on mõlemal lennul tunni võrra edasi lükatud.
    Ka luuavarrest võib pauk tulla. Tahaks tervitada Estonian Airi!

     
  • At 9:14 AM, Blogger Teeleke said…

    Peale seda, kui me reedel 4 tundi EA lendu ootasime, ei imesta ma enam millegi üle. Ka mitte selle üle, et check in-i pidime ikka õigeaegselt tegema ja ka mitte selle üle, et algselt öeldi lennu hilinemise ajaks 2:55 ja toidutalonge ei antud, sest lend hilines alla 3 tunni.

     
  • At 8:26 PM, Blogger Unknown said…

    Objektiivsuse mõttes peab Teele kommentaarile siiski lisama, et Estonian Air jagas lõpuks toidutalongid ikkagi välja ja seda juba enne, kui selgus, et lend hilineb üle kolme tunni.

    Ja üleüldse oli Tallinna Lennujaamas väga toredad tunnid - mängida kaarte juua õlu ja siidrit, palju naerda ja mõelda, et teised alles töö juures ootavad oma nädalavahetuse algust.

     

Post a Comment

<< Home