Teelekese seiklused

Sunday, September 30, 2007

Rattarallil

Mõeldud, tehtud Kõrvemaa rattaralli 2007, 38 km mööda suusaradade tõuse ja laskumisi. Eelmiste aastate finishherunute aegu vaadates tekkis küll paanika, et mis ma sinna tegema lähen. Aga siis saigi eesmärgiks seatud, et vähemalt viimaseks ei jääks. Stardikoridoris tundus aga olevat igasugu tervisesportlasi, nii et ohtu ei oleks pidanud olema. Meelik, kellega me koos pidime minema, startis 10 min hiljem ja sai mu esimeses joogipunktis kätte, ~10 km sõidetud. Küsisin, kas olen viimane, 20 in pidavat veel peale mind olema. Ei kõlanud just väga innustavalt, arvestades, et stardis oli üle 600 inimese. Enda arust ju nii kehvalt ei sõitnudki. Viimased 10 km oli ikka tõeline kross. Ka suusatades mõtlen, et miks nad alati raja lõppu just kõige hullemad tõusud panevad ja ega nad ka rattarallil polnud nendega hellitanud. Imelikul kombel said need lõpu tõusud minu "trumbiks" ja suutsin mõnest inimesest isegi mööduda. Lõpparvestuses 531 koht, 591 lõpetaja seas. Mitte just see tulemus, mida salamisi ihkasin, samas aeg oli päris oki, 2.11 (arvestades neid tohutuid tõuse).

Aga XDreami seltskond meeldib mulle ikkagi rohkem. XDreamil soovitakse möödudes üksteisele jõudu jne, siin rühikisid kõik vaikides üksi. Lisaks pidi must ülesõidetama autoga juba starti sõites, Piibe maanteel juba käis selline ralli, et anna olla. Õnneks rajal sellist suurt trügimist ei olnud või pigem olin ma lihtsalt kogu aeg nii taga. Järgmisel aastal katsuks siiski uuesti.

2 pilti ka minu suurtest pingutustest:
http://www.sportfoto.ee/index.php?lang=est&main_id=5&pid=75331
http://www.sportfoto.ee/index.php?lang=est&main_id=5&pid=75332

0 Comments:

Post a Comment

<< Home