Teelekese seiklused

Tuesday, September 04, 2007

Üllatajad

Eile sain täiesti ootamatu telefonikõne inimeselt kelle meili-aadressigi mul polnud, kes msnis ja skypes eriti ei esine, kelle telefoninumber oli mul jäänud mu surnud telefoni vangi... Telefonikõne, mida tegelikult olin ju oodanud, aga mille tulekut siiski ennustada ei oleks osanud. Tuli just sellisel hetkel, kui tuju paha ja tegi tuju heaks. Aitäh.

Reede õhtul õpetati mind jooma cointreau kokteili laimi ja schwepsiga. Laim teeb vist kõik joogd ülimalt heaks. Nüüd ei saanudki poest tulema ilma komponente ostmata. Läksime Anule pulmadeks kaarti ostma ja lõpetasime ~700 kroonise arvega. Alkohol on kallis, aga pidi ju varuks ostma, mine tea, millal jälle enne 8-t poodi satume. Inimeste hulgas poes oli tunda kergeid ärevuse noote, kas ikka jõuab enne 8 alkoholiga sappa ja need kassast läbi lasta. Veider, aga ise olin ju samasugune.

Ifil on see aasta nii lahedad helkurid. Mõmmikud saavad mõmmi helkurid ja kutsud koera helkurid.

Lisatud: Õhtul kodus tabas mind veel suurem ja veel positiivsem üllatus. Tundub, et mu mees on vahepeal ära vahetatud: imehea söök oli valmis, natuke küll mehiste singitükkidega, aga kuna sink oli nämm, siis selle võib andeks anda; tubade koristamisega oldi juba poole peal; padja all ootas mind kingitus; paremaks uneks tehti mu lemmikkokteili ja nagu juba eespoolt lugeda võis tuldi minuga veel poodi ka kaasa. Hmm, sellega võib lausa ära harjuda.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home