Teelekese seiklused

Friday, August 31, 2007

Trill ja trall

See nädal möödus jällegi nii, et ühelgi õhtul kodus polnud. Järgmisest nädalast algab prantsuse keel ja Ristol võrkpall, seega kohtume kodus vaid ühel õhtul nädalas, kolmapäeviti. Ei ole meeldiv. Nii ei saa ju küüslauke marineerida, kui üldse kodus pole. Lisaks oleks hädasti tarvis kodus üht suurpuhastust. Mulle meeldib kodus olla, see on minu pesa.

Eile õhtul töölt lahkudes panin kalendrit ühe päeva võrra edasi. Seejärel vaatasin, et näe reede ja ma ei pannudki tähele, et täna juba nädalavahetus algab. Loomulikult oli tegu siiski kõigest neljapäevaga, seegi parem variant kui esmaspäev või teisipäev. Samasse kategooriasse kuulub õhtune sõit orienteeruma. Narva mnt, 3 sõidurada, mina vaatan, et näe kahel äärmisel on punane tuli, aga keskmisel rajal pole. Järelikult võib keskmine rada sõita. Õnneks polnud mina roolis ja juht siiski nii ei arvanud. Aga keskmise raja kohal polnud ju foori.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home