Teelekese seiklused

Thursday, August 30, 2007

Lõkkemeister Bambiino

Eile õnnestus mul teha üdimärgadest puudest ja niisketest ajalehtedest vägev lõke. Ise ka imestasin, skaut, mis skaut. Mu edu peitus ilmselt ühes suhteliselt kuivas kastis, mis kuidagi tuld võttis ja ka teisi nakatas. Lõket mulle meeldib teha, eriti kui selle tulemusel midagi ilusamaks ja paremaks saab. Hilisõhtune saun, millest terve päeva olin unistanud, oli mõnn. Sinna juurde veel Maximus vodka kokteil, see ingveriga jah, seda küll soovitaks.

Minu kokandussaavutustest soovitaks seda:
http://elsapesa.blogspot.com/2007/08/suvikrvitsa-mozzarellavorm.html#links
Üks kiitis ja võttis juurde ja ütles nämm-nämm; Teine arvas, et suvikõrvitsa kohta käib kah, aga kui midagi paremat tast teha polegi võimalik, miks siis üldse temast midagi teha; Kolmas pesi taldriku kiirelt ära, et juurde ei sunnitaks võtma ja Neljas ei saanud töö tegemise kõrvalt vist üldse aru, mida ta suhu paneb. Aga tegelikult oli tõesti hea ja lihtne, peaasi, et suvikõrvits selline natuke krõmps jääb.

Järgmise õhtu kokandussaavutust soovitaks ka. See on natuke improviseeritud, natuke ahvitud, aga kiitsid kõik. Retsepti anda ei ole, aga asi käis umbes nii:
Pane kuumale pannile natuke oliivõli ja riivi sinna 2 teelusikatäit värsket ingverijuurt, võid pigistada ka ühe küüslauguküüne. Prae kergelt ja lisa sojat nii palju, et panni põhi oleks kaetud. Sulata sinna sisse 2 teelusikatäit mett. Siis lisa veel natukene vett ja hauta kastmes oma lemmik-köögivilju. Head isu, mämm-mämm.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home