Teelekese seiklused

Wednesday, August 29, 2007

Iluprotseduurid

Mulle ei meeldi juuksuris käia, üldsegi mitte. Tulemus on küll enamasti mind rahuldav, aga seal toolis ereda valguse käes tunnen end alati veidi kohmetuna ja mitte kõige ilusamana. Lisaks ei ole mu juukseid just kõige lihtsam lõigata ja kõik juuksurid ainult ahhetavad nende üle, ka see ei lisa just julgust juurde. Peale tuka lõikamist aga ei anna seda protseduuri paraku kuidagi edasi lükata. Seekord oli algus paljutõotav, miski mind ei häirinud ja mulle isegi meeldis. Kui siis aga juuksur tukani jõudis, ei suutnud ta seda kuidagi sirgeks lõigata. Nagu juba öeldud, ei ole mu juukseid kerge lõigata aga no ega neile koolis ainult punupatsi tegemist ju ei õpetata. Ühesõnaga, lõikas mis ta lõikas, mu tukk jäi aina lühemaks. Nüüd olengi räsitud tukaga. Meelik ja Risto küll lohutasid, et ma olengi nii armas. Mul aga oli laupäevase peo jaoks vaja ilus olla, mitte armas. Eks lepin siis armas olemisega.

Shoppamine erinevalt juuksurist oli alguses vähetõotav. Õigemini leidsin imekiirelt imearmsa jaki ja vöö, aga nende hinnad olid selgelt ülepakutud (või minu rahakott alapakutud). Vöö oli selline veidi edev, mitte päris minu stiili, aga roosa ja väga ilus. Lahkusin siiski poest sellega, mille järgi olin tulnud: püksid ja vest. Külm on.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home