Teelekese seiklused

Tuesday, April 10, 2007

Horoskoobid

Olen viimasel ajal täheldanud, et horoskoobid panevad ikka täiesti täppi. Mitte et ma neid usuks, aga vahel olen juhtunud lugema. Võib-olla ma ise loen sealt küll välja, seda mida ise tahan, aga tänane epl pani ikka 10-sse:

Kui teed tööd, tee seda hingega, mitte pelgalt kohusetäitmiseks. Õhtupoolsel ajal mõjutavad sind mälestused.

... ja täpselt nii oligi. Mälestused mõjutavad ja teevad melanhoolseks, mälestused, mida mul võib-olla ei peaks üldsegi olema, aga ilma milleta, ma poleks see, kes ma täna olen.

See on nagu lennukiga sõit. Mõned pelgavad lennukiga sõita, sest kardavad. Mulle ei meeldi lennukiga sõita, sest see on alati seotud hüvastijätmiste ja taaskohtumistega, nostalgia ja melanhoolsusega, igatsusega. Kuigi ma tegelikult täiesti naudin neid tundeid, kui nad kohal on, ei meeldi mulle nende tekkimisest ette mõelda. Ehk järeldusena, mulle tegelikult meeldib lennukiga sõita ja lennukis olles mõtiskleda kohalejõudmiste ja äraminekute üle, aga mulle ei meeldi eelnev mõte sellest. Enne reisi on tavaliselt nii palju sebimist ja sehkendamist, et alles lennukis on aega rahulikult mõelda, mis ees. Kusjuures igatsus tekib juba enne, siis kui asi/inimene veel olemas on. Igatsemise järgi tunneb ära õiged asjad.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home