Teelekese seiklused

Wednesday, September 26, 2007

Naistekad

Tunnistan ausalt, et mulle meeldib vaadata tüüpilisi naiste filme. Meeldivad muud ka, aga need vaatan tavaliselt ikka ära. Risto ei saa aru, miks peaks kinos vaatama inimeste igapäevaelu, aga mulle just meeldib vaadata kuidas ilusad inimesed õnnelikult iga päev elavad, filmi lõpus saavad nad tavaliselt veelgi õnnelikemaks. Eriti mulle meeldib, kui filmil on mingi edulugu sees, kus inimene teab, mida ta tahab, töötab selle nimel, saab selle ja on happy, näiteks Pursuit of happiness või Save the last dance või Bend it like Beckham. Või teine võimalus, et natuke kurvad filmid, mis lõppevad hästi, näiteks In America ja No reservations. Ma küll lahistan ohjeldamatult nutta selliste filmide vaatamise ajal, aga lõpuks on tunne sees väga hea. Selle hea tunde tekkimise pärast vaatangi neid. Kolmas kategooria lemmikfilme on Kirsten Dunstiga peaosas, no ta lihtsalt on mu meelest nii nunnukas. Olen omale püüdnud saada Elisabethtowni DVD-d, aga ei saa kuskilt ja Internetis on see film ainult hispaania keelsena. Jätkan aktiivselt otsinguid. Täna õhtul õnnestub mul äkki ära vaadata järjekordne naistekas :)

Ärge saage valesti aru, mulle meeldivad ikka muud filmid ka ja on palju teisi väga häid filme, mis pole naistekad, lihtsalt esmasjoones vaatan ära õnnelikud inimesed kinolinal.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home