Teelekese seiklused

Saturday, April 25, 2009

I've reached the age where competence is a turn on!

Selle aasta sünnipäev oli teistsugune. Esiteks ei teinud ma mingit pidu, teiseks sain õnnesoove neilt, kellelt seda ei oodanud ja mõnelt oodatult mitte (ju oleme kaugeks jäänud), kolmandaks sain 2 täiesti ootamatut üllatust. No kuidas reageerida, kui su üle-eelmise töökoha valvur helistab sulle ja mängib sulle telefoni sünnipäevalaulu akordionil? Või tööl ootab laua peal 6 tahvlit tumedat shokolaadi, kusjuures oled esimesena kontoris? Nii mulle meeldib.

Lisaks kiidan Viru keskuse Rademari müüjat, kes mulle täna uued jooksutossud müüs. Super teenindus, võttis mu muret tõsiselt, palju asjalikke soovitusi jne. Õhtul proovides, sobisid tõesti hästi mulle. Aitäh.

1 Comments:

  • At 9:10 PM, Blogger Aive said…

    Hilinenud õnnesoovid minultki :-) Palju lilli ja päikest ning ilusat kevadet!

     

Post a Comment

<< Home