Teelekese seiklused

Friday, April 03, 2009

Adventure racing

Sellel nädalal pole "seiklustest" puudu olnud, skooriks: 3 korda suutsin ühele ja samale jalale nii haiget teha, et pisarad silmis (küll kukkus tool peale, küll jäi ukse alla), 2 korda suutsin telefoni unustada erinevatesse kohtadesse, 1 korra ununesid prillid, kindad kaotatud (ja õnneks leitud), lisaks ründas mind koer (õnneks läbi autoakna, aga arumaisaa, miks 50% eesti koeraomanikest absoluudselt ei hooli). Selle kõige peale mainis töökaaslane 'fire marshall', kellele oma vigastust kurtsin, et ravimist tuleb alustada peast, mitte jalast.

Lisaks suutsin kogemata arvuti kella keerata 2 juuni peale, mis peale ainus mittetöötav asi esmapilgul tundus olevat LHV-sse sisselogimine (vabandused Alo sinu ja teie IT osakonna ees). Jumal ikka hoiab lolle end veel lollimaks tegemast, sest kui enda IT osakonda sammusin veidrate veateadetega viiruse tõrjelt, siis õnneks polnud neid kohal. Õnneks peale kella õigeks keeramist ja restarti probleemid lahenesid. Nüüd on aga mõnes mu skype vestlused kuupäevaga 2 juuni. Ma mõtlen, mis juhtub siis, kui päriselt on 2 juuni ja ma samal kellaajal pean vestlusi samade inimestega. Lisaks suutsin Ristoga rääkides 5 korda selle õnge minna, et meie 2 juuni vestluses oli viimaseks lauseks: 'mhm, küsi Meelikult', mis jäi ka uute vestluste juurde tulemisel viimaseks. Seetõttu kõigile ülejäänud küsimustele päeva jooksul tundus see esmapilgul viimase vastusena ja samas igati loogilisena, kuigi tegelik vestlus oli midagi muud. Nojah, nädal võiks juba läbi saada.

Olen tähele pannud, et sünnipäevalapsed jagunevad neljaks: kes rõhub söögile, kes rõhub joogile, kes rõhub mõlemile ja kes ei rõhu millelegi. Ise ma vist olen see söögile rõhuja ja külalised võiksid kingile rõhuda :p Eks varsti näeme!!!

Prantsuse keele õppimise juures on kõige raskem ära mõistatada, mis inglise keelsed sõnad on fransussis olemas ja mis mitte. Kui seda suudad, kasvab su sõnavara vähemalt 50% hoobilt ja oled omadega mäel. Mul on veel arenguruumi.

2 Comments:

  • At 9:11 AM, Anonymous Anonymous said…

    Iseenesest Meelik halba nõu ei anna. Minu meelest võiks see olla Skype featuur meestele, kes eriti ei viitsi oma naisega vestelda. Iga vestluse viimane lause on "mhm, küsi Meelikult", näitab nagu nõustuksid, aga samas ei pea pikemalt seletama.
    Meestuttav

     
  • At 4:42 PM, Anonymous Anonymous said…

    Mina rõhun vähemalt söögile.

    Krr

     

Post a Comment

<< Home