Teelekese seiklused

Saturday, March 28, 2009

Mis on meie mantra: 'We will survive'

See hooaeg suutsin üle mitmete aastate regulaarset trenni teha: body combat, body pump, spinn, kõike korra nädalas. Lisaks heal juhul korra nädalas suusatamist, matkamist vms. Trennist saadav energiaboost on igal juhul vägev. Lisaks hakkab tekkima trennis juba väike sotsiaalne grupp: ilus tüdruk, kuri tüdruk (kes tegelikult ilmselt polegi kuri), power tüdruk ja vene tüdruk.

Kahjuks nüüd hakkavad trenni kaardid läbi saama ja peaks välihooajale end lülitama, aga kes seda lund nüüd jälle sadama tellis? Suveks plaan paar korda mägiratta kolmapäevakutest osa võtta, eks paistab, kas saan sellega hakkama. Kurb olen, et mul see aasta Xdreami võistkonda pole. Suusakilomeetreid see hooaeg 4 vähem kui 150 :)

Ja nüüd kõik võimlema (meie lemmiklaul trennist):
http://www.youtube.com/watch?v=YZmO-1xWvjw

Kaalust allavõtmise programmis on hetkel mõningased tagasilöögid. Ei ole need asjad siin maailmas nii lihtsad.

1 Comments:

  • At 9:01 AM, Anonymous Anonymous said…

    BodyCombatis on minu lemmikuks Capoeira´st võetud liigutused. Alguses arvasin, et ju see võitluskunst üks aeglane liigutamine ole, aga kui seda tehti Prodigy "No good" taktis, siis ma pidin oma arvamust muutma.

    Ühesõnaga sügisel tuleb minna Capoeira trenni, kuigi muusikalist kuulmist mul ei ole, Risto naeris juba BodyCombati liigutuste peale kõhu kõveraks ja breiktantsu pole kunagi sallinud (ja ploomimahla võitsid breiktantsu esitanud võistluspaar nr.3). Teele oled käpp?

     

Post a Comment

<< Home