Teelekese seiklused

Tuesday, January 13, 2009

Kohtumine trammiga

Terve jaanuari peale pole ma vist ainult 3 või 4 päeval trenni teinud. Nii juhtub, kui esimesel jaanuaril sporti teha, siis tuleb terve aasta teha. Oma spordiklubide nimistusse võin lisada nüüd ka scalafitnessi. Ja-jahh, see on see ärimaja, kus on parkimismajas lift ja ja-jahh, ma pole siiski ühegi spordiklubiga liitunud, vaid kasutan järjekordset sooduskaarti, mis lubab mul seal kuu aega treenida.

Kui ma sügisel alustasin sooduskaartidega erinevates klubides treenimist, siis mõtlesin, et ei ma kevadeni vastu pea. Aga näe, siin ma olen, treenin 4* nädalas ja maksan selle eest 3* vähem kui muidu. Kui see kaart ära lõppeb, on järg jälle Arigato käes. Mulle meeldiks ka ehk ühes ja samas spordiklubis treenida, aga ma pole nõus selle eest üle 1000 krooni kuus maksma, kui ma saan nagunii tasuta nii ujuda kui metsas jooksmas käia. Ja lestad ostan omale ka.

2 Comments:

  • At 9:10 PM, Blogger Eret said…

    Ja ära siis unusta, et ühe korra saad tasuta mu sõbrana Fittesti külastada ja siis peale seda ühe nädala 99 krooni eest treenida ;)

     
  • At 8:35 AM, Anonymous Anonymous said…

    Trenn või treenerid on Teele pea veidi segamini löönud ja trammiga kohtumisest antud postituses küll juttu polnud.
    A

     

Post a Comment

<< Home