Teelekese seiklused

Thursday, September 25, 2008

Ära ole topis

... sport teeb ilusaks. Ja tõesti ainult ilusaks ta mind vist teebki (kuigi kaalunumbrinäidu vahetumist pole ma endiselt märganud), sest tugevust pole mus ollagi. Arvasin, et viimastel nädalatel olen ikka tublisti trenni teinud: ujumist, jooksmist, toaratast, spinningut, offroad ratast, aga eile jooksis Kristel must ikka alatult mööda ja veel nii kiiresti. Ei ole ju võimalik, et mina ei saagi tugevaks.

Laupäeval on rattamaraton ja kui mul õnnestub elusana metsast väljuda, siis järgmine pühapäev viimane XDream. Kaptenile ei saa ju pettumust valmistada.

Aga tegelikult: it doesn't matter wether you win or loose, it's how you look playing the game. Ja dress ja toss on mul endiselt ilus, aukude kohapealt täiendatud lillede ja konnadega.

1 Comments:

  • At 3:05 PM, Blogger Eret said…

    Ma ju tahan ka ilusaks saada ja sporti saada.. joosta ja spinningut ja offroad ratast ja BodyPumpi jne ... oeh :(

     

Post a Comment

<< Home