Teelekese seiklused

Sunday, January 18, 2009

Sünnipäevamaraton

Kes on need jaanuarikuu sünnipäevalapsed:

1. Tema sünnipäeval on laual (n-1) torti, kus n on külaliste arv. Üks neist on tingimata jäätisetort.
2. Tema sünnipäeval saab nämmit hakklihapirukat, me juba ootame seda :)
3. Tema sünnipäeval saan mina hiilata oma kokanduslike saavutustega.
4. Just Tema arvab, et parim kink on raamat.
5. Tema sünnipäev on kõige rajum, sest see on ainus päev aastas, kui ta ei pea roolis olema.
6. Tema sünnipäev ei möödu kindlasti ilma ühe õlleta.
7. Tema sünnipäeva külaliste hulgas on mulle rohkem tundmatuid kui tuntud inimesi, selle eest kotletid on priimad.

3 Comments:

  • At 8:55 AM, Anonymous Anonymous said…

    Ehee, mina tean, aga ei ütle...

    Meestuttav

     
  • At 4:04 PM, Anonymous Anonymous said…

    Mina tean ka.

    K

     
  • At 4:04 PM, Anonymous Anonymous said…

    Mina tean ka.

    K

     

Post a Comment

<< Home