Teelekese seiklused

Sunday, June 29, 2008

Kuidas aru saada, et Teeleke on külmetunud

Esiteks ei salli ma siis kohvi lõhnagi ja tervenemisest annab märku hommikune kohvi-isu. Teiseks ilutseb mu pluusil mustsõstramoosirida ja kolmandaks tiirleb Risto mu ümber ja küsib pidevalt temperatuurinäitu, soovitavalt kahe komakoha täpsusega. Risto on lisaks kraadimise friiklusele veel kaalu-friik ja õhu temperatuuri-friik. Mina aga olen kontrollifriik. Mille friik oled sina?

Lisatud: Lisaks tuli mul meelde, et olen ka riietefriik. Kunagi mahtus garderoobikappi lisaks riietele veel 2 jalgratast. Enam ei tasu sellest unistadagi.

3 Comments:

  • At 11:07 AM, Anonymous Anonymous said…

    Mina olen toidufriik. Vanu asju ei tohi ära visata (kui just väga paha ei ole). Hallitanud leiba enam ei söö küll, kuigi tahaks seda väga lindudele anda. Ja suurim õnnetunne valdab mind siis kui külmkapp on lõpuni tühjaks söödud ja poolikuid asju enam ei ole. Siis saab taas poodi minna ja kõike suuremas koguses osta. Hetkel segavad õnnetunnet pooli piprakonserv ja kaks muna.
    A

     
  • At 12:32 PM, Anonymous Anonymous said…

    Väga muhedalt kirjutad :D
    (täiesti anonüümne lugeja :p)

     
  • At 6:25 PM, Anonymous Anonymous said…

    Kuna tunnen Ristot üsna hästi, siis võin öelda, et ka tema on toidufriik. Tihti seisab ta biojäätmete prügikastil ees ja kogu halvaks läinud toit saab minna ainult läbi tema. Mees nagu prügihunt.
    Meestuttav

     

Post a Comment

<< Home