Teelekese seiklused

Friday, October 20, 2006

Hea teeninduse päev

Sain täna erakordselt hea teeninduse osaliseks igal pool, kuhu oma nina pistsin. Uskumatu. Isegi hommikune troll oli suht tühi ja talutav. Lõuna ajal Stockmannis oli ainult 10 inimest (tavalise 30 asemel) soojaletis mu ees. Peale tööd aga mõtlesin hirmuga, et olin plaaninud hulgaliselt asjatoimetusi, mida mulle tavaliselt ei meeldi asjatada. Aga kõik läks erakordselt libedalt, isegi hoolimata sellest, et mul mõned asjad puudu olid, mida vajanud oleksin jne. Sain tehtud isegi rohkem asju kui plaaninud olin, sest need lihtsalt jäid mu teepeale ja kõik kuidagi sujus. Super.

Ja kojujõudes ootas mind Prahast tulnud CD plaat meenutustega Belgiast, imearmas, ülim-nostalgia.

Hea tujuga algavasse nädalavahetusse.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home