Teelekese seiklused

Wednesday, August 02, 2006

August

Naljakas, et augusti saabumisega jõudis ka ilmas kätte august. Seisin oma katuseakna najal, vaatasin õue, nuusutasin tuule lõhna ja tõdesin: august, mis august. Eestis olles oleme alati sellel ajal Saaremaal, sinna jõuab alati august ka varem kohale ilma suhtes kui mandrile. Mandril on veel soe suvi, aga seal on juba augusti lõhn, augusti tuul. Päikse käes on küll siin ka veel soe ja küll tuleb veel hästi sooje ilmu (meenutades, et eelmise aasta september oli siin soojem kui terve suvi Eestimaa peal kokku), aga see pole enam see. Õhus on august. Ei taha, et tuleks jälle pime ja vihmane sügis ja plögane talv. Ehk ei tule :) Olgugi, et kalendriaasta algab jaanuaris, algab uus aastaring siiski septembris, olgugi et kooli-aasta enam ju ei alga mul, uus hooaeg algab ikka.

Naljakas on mõelda, et varsti olen juba tagasi Eestis. Kas jätkan samast kohast, kus pooleli jäin või alustan täiesti uut? Vahepeal Eestis olles vaatasin asjade virna, mille kapiotsa olin pannud ja mitte kaasa siia võtnud. Kui olen aasta aega ilma nendeta läbi saanud, äkki peaks nad hoopis ära viskama, ei tunnegi ju puudust neist. Riided, mida ma kunagi enam ei kanna, asjad, mis on ennast ammendanud. Samas, uus on unustatud vana :)

Või pigem vist elan oma elu internetis, vahet pole, kus oma läptopi seina pistan, kõik on ikka sama. Peaks vist ikka oma interneti-sõltuvusest hoopis kuidagi üle saama :D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home