Teelekese seiklused

Tuesday, July 25, 2006

Naljad Belgia moodi

Sain täna pangast toreda kirja. Nimelt, kui ei lähe kuu aja jooksul oma aadressi ja isikut tõendama, siis külmutatakse kogu mu arve. Esiteks, kui nad mu aadressi ei teaks täpselt, kuidas nad said mulle siis üldse kirja saata, teiseks kui ma ei elaks nendele teada oleval aadressil, siis ei saaks ma üldse ju kirja kättegi ja kolmandaks võivad inimesed suvel vabalt kuu aega puhkusel olla ära (eriti üliõpilased). Kõikidel juhtudel on arve külmutamine igal juhul suht ekstreemne viis nõuda isikuandmeid, mis neil tegelikult olemas on arve avamisest saati. Kuidas nad küll aasta hiljem ärkasid, et nad minult veel mingeid umbmääraseid pabereid tahavad, aga noh, see on Belgia bürokraatia.

1 Comments:

  • At 4:18 AM, Anonymous Anonymous said…

    Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
    »

     

Post a Comment

<< Home