Teelekese seiklused

Friday, July 28, 2006

Can't get any better :)



Tänane reis andis tunnistust minu elufilosoofiale, et parimad asjad juhtuvad elus täiesti ootamatult (kahjuks siiski ka halvimad). Ilma ootusteta asjadele, kohtadele, inimestele, sündmustele on palju lihtsam ja hiljem rõõm kordaminekust suur (hea öelda muidugi, raske teha, ise olen ma muidugi see kõige hullem ootaja). No igal juhul täiesti lambi kohapealt otsustasime minna Spa linna. Ja-jahh, sinna samma, mille järgi spaasid spaadeks nimetatakse ja mille järgi Belgia kuulsaim (ja vaieldamatult parim) mineraalvesi omale nime on saanud. Reklaamitud spaasid, terme ja muid tervisekeskusi me küll ei plaaninud külastada, vaid niisama vanu villasid ja parke imetleda. Spa mineraalvee tehase muusemumist leidsin omale ootamatult unistuste seljakoti (ratastega, et kirsiõlut Eestisse lihtsamini smuugeldada) ja seda hinnaga 5* soodsamalt kui ma eeldasin ja 15* soodsamalt kui Frankfurdi lennujaama poes. Lisaks rippus ühe poe aknal kleit, mille omanikuks ma lihtsalt saama pidin. Seega see linn meeldis juba enne seda, kui avastasime, et linnast 9 km eemal asub vormel 1 ringrada ja et hetkel seal on laupäevase 24h tunni ralli eel-võistlused ja treeningsõidud. Mõeldud, uuritud ja otsustasime asja vaatama minna. Bussi oodates saime veel mingitelt kuttidelt tasuta pääsme, nii et paremaks minna enam ei saanud. Ringrada oli lahe, vormelid kiired, muud ralli-autod mitte nii kiired ja mu ettekujutus vormelist natuke muutus :) Pildid on "veidi" udused, sest ma pole mitte harjunud nii kiiresti liikuvaid objekte pildistama. Ootamatute rõõmude terviseks!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home