Teelekese seiklused

Friday, April 25, 2008

Eelaimdused

Tänased uudised Leedust olid nii rõõmustavad kui kurvastavad, erinevatel põhjustel. Olen avastanud endas võime tunda halbu uudiseid ette. Sa tunned selle ära, et ta hakkab nüüd tulema ja siis ootad,millal ta lõpuks kohale jõuab. Nagu Risto ütleb, siis muretsen rohkem teiste ja nende suhete pärast, kui iseenda pärast.

Ennast ma hoida ei oska, jalal on sinikad vastu lauda löömisest ja liiklusohtlikke olukordi on olnud rohkem kui üks. Samas olen ma alati esimene, kes teistele sõnu peale loeb, et sõitke ettevaatlikult.

Nüüd aga ongi halvad uudised kohal ja kuigi olen sellest pooleldi juba teadnud ligi 3 kuud, siis kurb on ikka. Iga sõprade lahkuminek viib ka tüki sinust endast, sest kaotad oma elust ühe inimese, kellega oled hästi läbi saanud. Muidugi ei pruugi see nii minna, aga 99% juhtudest siiski nii on, et vaikselt hääbuvad suhted tuttavatega, kellega igapäevaselt kokku ei puutu ja otsest vajadust suhelda pole. Isegi kui alguses arvad, et see nii kindlasti ei juhtu. Välja arvatud muidugi väga head ammused sõbrad.

1 Comments:

  • At 8:25 AM, Anonymous Anonymous said…

    Samal ajal, kui mõned lahku lähevad, saavad teised kokku. Suvel paistab juba vähemalt üks pulm :)

     

Post a Comment

<< Home