Teelekese seiklused

Monday, August 21, 2006

Asjad

Asjad ei meeldi mulle hetkel, kohe mitte üldse. Seoses peatselt läheneva kolimisega olen niigi suutnud asjade hulga miinimumini viia, aga nad ikka häirivad mind. Viskasin minema oma roosa vaiba, oli teine nii koledaks juba läinud ja ei viitsinud teda 2 nädala jaoks pesta ka. Aga ei hakanud parem. Asjade hulk tuleks viia kriitiliseni. 2 nädalat ja kolin, veel ei teagi kuhu. Septembris olen siin kodutu, eks ma siis põgenen Pariisi :D

Ja vihma muudkui sajab ja sajab...

1 Comments:

  • At 2:57 PM, Blogger Anneli said…

    Einoh, welcome to club vihma osas. Göteborgis võib kokku lugeda tunde päevast, mil vihma ei saja :D. Ja kui päike piilubki pilve tagant, siis esimene mõte on see, et raudselt hiljem sajab, kui endal vaja välja mina asju ajama.

     

Post a Comment

<< Home