Teelekese seiklused

Thursday, August 17, 2006

Feeling on SUPER

Juhendaja on mul ikka super, nii inimesena kui juhendajana. 2 tundi tema juures tõid naeratuse tagasi mu näole. Tööd pean küll natuke ümber tegema ja 2 asja juurde programmeerima, aga motivatsioon on täiesti tagasi. Ainult, et peas on selline tunne, nagu oleks vähemalt 12 tundi pingsalt mõtelnud mitte 2.

Eestis juhendajaga asju arutades tundusin ma alati endale hästi rumalana ja uuduna. Siin ma alguses põdesin ikka ka, aga miskipärast seda tunnet ei ole väga tekkinudki. Kas olen ise sedavõrd targemaks saanud, et ei küsi äärmiselt rumalaid küsimusi või on siinne juhendaja minuga lihtsalt kannatlikum.

BTW: Kooli juurest on 2 madalat posti välja kaevatud, mille otsa ma paar korda olen crashinud. Aga ette hoiatamata olid nad pannud mingi posti ühte teise kohta, mille otsa ma otseloomulikult sõitma pidin, õnneks suuremate vigastusteta. Minusugustelt ratta seljas unistajatelt ja mõtisklejatelt tuleks rattajuhtimise õigus ära võtta. No ma lihtsalt ei suuda asju tähele panna, kui mõtisklema jään.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home