Teelekese seiklused

Sunday, May 04, 2008

Shopahoolik

Mulle meeldib shoppamas käia, ainult et silma jäävad mulle ainult ühte tüüpi asjad: maikad, teksaseelikud ja sportlikud vabaaja jalanõud. Võiks öelda, et olin eelmine nädal enda peale isegi natuke kuri, kui koju sai veetud järjekordne paar tenniseid (kokku juba neljas), sest sellist värvi mul veel ju ei olnud ja nad otse hüüdsid osta mind, osta mind. Nagu Vända Aveli, kellel on korsette kõiki eri värve. Nojah, tegelikult ju läksin hoopis naiselikke kevadkingi ostma. Ja mulle meeldivadki naiselikud jakid-seelikud-pluusid ja kingad, aga neid on palju raskem osta ning minu kannatamatuse juures jäävad nad siiski tihti poodi. Siis ongi nii, et 70% ajast, kui pean enam-vähem korrektne välja nägema, pole mul midagi selga panna ja vaba aja riideid on nii palju, et kahju, et neid kõiki korraga kanda pole võimalik.

PS: Maikade arvu pole võimalik kapis kokku lugeda :)

1 Comments:

  • At 3:57 PM, Anonymous Anonymous said…

    Kas ma juba küsisin seda? Mitu kingapaari Teil on?
    Finantsseminari lõpetuseks jäi kõlama lause: üle 40. aastasel naisterahval on keskmiselt 19 paari kingasid. Kui vana oled Sina?
    Alo

     

Post a Comment

<< Home