Teelekese seiklused

Thursday, May 22, 2008

Kulumatud

Täna käisin tööl ühe valge kampsuniga, millel sain liialdamata üle 15 a tagasi (uskumatu, et olen nii vana, et saan liialdamata öelda midagi, mis juhtus 15 a tagasi, umbes nagu 100 a tagasi). Kootud see kampsun minu ema poolt mingist imepärasest lõngast, pole tal ei värv ära läinud ega küünarnukkidesse augud kulunud. Lisaks on varrukad veninud koos minu kasvuga ja endiselt on nad liiga pikad.

Lisaks ehib mu garderoobi emalt päranduseks saadud roosa pluus, väga moekas ja kihvt, ainult et ise suutsin ta pesumasinas kogemata natuke liiga väikseks pesta. Risto aga käib mu vana-vanaisa talvemantliga. Märkimata ei saa jätta ka keskkooli esimeseks jõulupeoks ostetud kingi, milled alles hiljuti minema viskasin (millest üks küll vahepeal aasta aega segastel asjaoludel kadunud oli). Lisaks on täitsa käibel veel üks punasetriibuline top, mille Ed kinkis mulle pakun, et 13ndaks sünnipäevaks. Igal juhul sellel ajal tehtud piltidel on mul veel osad tagumised purihambad puudu (piimahammaste vahetumisest). Sellest topist on küll hetkel saanud suht nabakas, aga suvel ajab asja ära.

Samas minu lemmik-kampsun, heleroheline ja kashmiirist on aastaga täiesti otsad andnud. Vahepeal küll sai talle kunstlikku hingamist tehtud varrukate poolte äravahetamise näol, aga nüüdne reinkarnatsioon ei saa muud tekitada kui vaid vesti.

Milline on sinu vanim käibel olev riideese?

1 Comments:

  • At 9:27 AM, Anonymous Anonymous said…

    Esmalt on minu puhul hirmutav, et mäletan 20 aasta vanuseid asju. Lisaks oli vana mosse minu vanune (rahu tema põrmule) ja ka suvila ostati minu sünniaastal.

    Veidi kohatu meeldetuletus, aga maalt leian keskkooli aegseid aluspükse, kumm on veidi lõdva, aga muidu kärab küll.

    Ja ei saa ära unustada ülitrendikaid nõukaaegseid Adidase botaseid, millega aeg ajalt käin. Suusasaapad on ka kõik pärit nõuka ajast (seega vähemalt 18 aastat vanad), ühel küll tuli tald suusatamise käigus ära, aga pole hullu.
    A

     

Post a Comment

<< Home