Teelekese seiklused

Friday, May 19, 2006

Mehed-naised, vol 1, 2, 3

Vol 1: http://www.bozzetto.com/flash/fem_male.htm

Vol 2: http://annelit.blogspot.com/2006/05/meeste-ja-naiste-pood.html

Vol 3: Sulgudes on see, mis tegelikult selle lause all mõeldakse.
Mehed:
1. Ma ei suuda seda leida (ma ei näe seda, see ei kukkunud mulle pihku, tähendab, seda pole olemas).
2. Kas ma aitan sind õhtusöögiga? (miks see juba laual ei ole?)
3. Tee paus, kallis, sa töötad liiga palju (tolmuimeja undamine segab mu telekavaatamist).
4. See on tõepoolest hea film (seal näidatakse relvi, nuge, kiireid autosid ja paljaid naisi ).
5. See kleit on su seljas tõesti võrratu (palun ära proovi enam ühtegi hilpu. Ma olen nälga suremas).
6. Tundsin sinust puudust (ma ei leia oma sokke, lapsed on näljased ja meil on tualettpaber otsas).
7. Kena kleit (kenad rinnad).
8. Ma armastan sind (hakkame nüüd seksima).
9. Ma olen sind koristamisel aidanud (viskasin ükskord musa rätiku pesukorvi).
10. Sa näid pinges olevat- luba ma teen sulle massaži (tahan sinuga vähem kui kümne minuti pärast seksida).

Naised:
1. Me peame rääkima (ma olen ärritunud või mures).
2. Mul on kahju (sa veel kahetsed).
3. See on sinu otsus (Kui ma sellega nõustun).
4. Ma pole ärritunud (Loomulikult olen ma ärritunud!).
5. Sa pead õppima suhtlema (lihtsalt nõustu minuga).
6. Kas sa armastad mind? (ma tahan midagi hinnalist).
7. Sa oled täna tõeliselt meeldivalt käitunud (kas sind huvitab ainult seks?).
8. Kui palju sa mind armastad? (ma tegin midagi, mis sulle ei meeldi)
9. Ole romantiline, kustuta valgus (mul on lotendavad reied).
10. Me vajame (ma tahan).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home