Teelekese seiklused

Thursday, April 06, 2006

Naabrid

Ühe päeva kohta saab vist juba liiga palju kandeid, aga üht vaba päeva üle poole aasta peab ju ometi ära kasutama :)

Seekord siis naabritest:
Üllataval kombel ei ole ainult paneelikates võimalik teada kõike, mida naabrid teevad. Belgias, kus üldiselt on ilmad suht soojad ja soojustamisele jms ehitamisel eriti tähelepanu ei pöörata, siis ei viitsita vist ka siseseinu korralikult teha (ei saa ju ometi siseseinu teha paksemaid kui väliseid :)). Ühesõnaga, ühel pool mind elab väga hea muusikamaitsega neiu, kes igal õhtul skypib ühe teise neiuga. Õnneks flaami keelest ei saa mina aru ja nemad eesti keelest. Aga kontserdite üle ma ei kurda tõepoolest, üks õhtu mõtlesin juba plaati minna küsima, aga kuna mul pole teda poole aasta jooksul kordagi kohata õnnestunud, siis jäi see ära. Meie senine suhtlus on piirdunud tema ühekordse seinale kolkimisega kell 10 õhtul, kui plikad mul peale viimast eksamit enne jõule külas olid. Mis mina teha saan, et ta alumisel, mitte ülemisel korrusel magab. Tema hilisem norskamine häiris meid igal juhul sama palju, kui meie eelnev naermine teda :). Teisel pool mind elab aga aevastav neiu, kes igal hommikul enne mu äratuskella kontsakingadega trepist käib, et ikka kindel olla, et ma sisse ei magaks :). Lahendamist nõudis veel itsitava neiu saladus, aga selleks osutusin ma ise peale põhjalikku uurimist :D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home